Men hur såg jag ut då??!!

Jaha, dags för ett ego-inlägg. Jag kommer nog inte skriva så mycket, mest visa lite bilder. Jag har nämligen kommit fram till att jag var supersöt när jag var pytteliten, sedan hände något i tonåren och jag såg mer eller mindre anskrämlig ut! Nu när jag har passerat 30-strecket så verkar det som om jag mer eller mindre gick i barndom igen och blev söt! Iaf enligt flera oberoende källor. Så jag väljer att tro på dom ;)
**********
 
Då börjar vi med barndommen:
Ja, är det inte sötaste ungen i kommun så säg?? ;)
 
Så kom vi till den där tonåren... Jag vet inte riktigt om det kan vara glasögonen som gör det, men söt är jag inte det minsta!
 
Så här ser jag ut idag. Enligt mej själv är jag ju absolut inte lika söt som jag var när jag var liiiiten, men massa sötare än som tonåring iaf. :)
**********
 
Ja, det var min egna lilla ego-stund för den här gången. :) På tal om ego så hittade jag en låt som passar perfekt när man känner sej lite så där extra bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0