Att göra det omöjliga möjligt

Ja det är jag bra på har jag hört. Däremot så är det inte alltid helt smärtfritt. Ibland krävs det stora insatser och mycket jobb men ibland faller det liksom bara på plats.

I alla år som jag vetat om att den har funnits har jag velat lösa den, men tålamodet och vetskapen om att man MÅSTE gå till väga på ett visst sätt har gjort att jag inte orkat engagera mej alls. MEN!! Efter flera påtrycknigar den senaste månaden så tog jag helt enkelt tag i problemet och tro det eller ej, jag löste det!


Snurra till den hur du vill, jag löser den... förr eller senare iaf...

Jag bör nog tillägga att jag inte är den snabbaste på att lösa kuben, ca 10 min är det snabbaste jag lyckats med. Men jag har ju iofs inte kunnat det längre än ett dygn... Så det går nog snabbare för varje gång jag gör det hoppas jag.
**********

Ja sådan är jag när jag väl får för mej att jag ska lösa något som jag från början ser som omöjligt... Får jag väl för mej att lösa det så gör jag det. Sedan är det nog mer ovanligt att jag följer instruktioner som jag gjorde nu, men det var det som krävdes den här gången och då fick det vara så!
**********

Annars har helgen varit superbra och imorse andades jag ut tre gånger, släppte den avslappnade känslan och tog tag i måndagen. Det behövs ibland, några djupa andetag och så på med planeringshumöret igen! Beställt tid till besiktningen av bilen i veckan, bäst att passa på medans den är ren och inte ser ut som en lerhög med inslag av saltstänk!
**********

Nej, nu är det dags att njuta av min xbox igen. Jag älskar verkligen den...och min rubics cube... Tur att jag har dom när jag känner mej ensam ;)
***********

Dagens musikaliska inslag är min uppfattning av gulligt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0