Som en duracellkanin

Ja ibland undrar jag om jag är riktigt klok... Fick mer eller mindre släpa mej runt ringleden...första varvet!! Sen kom min lilla hjärna på att "nu gör det ju inte ont i revbenen (hade en grym träningsvärk där när jag började) längre, vi tar ett varv till"!! Kan nog ha varit dagens sämsta idé...men det gick lite lättare då iaf så det var nog inte helt dumt ändå. Har en tendens att vara som en duracellkanin när min skalle fått för sej något...jag bara går och går och går...eller som i det här fallet: rullar, rullar, rullar!!!!! Lär märka om det här var århundradets sämsta idé imorgon när jag antagligen inte kommer ur sängen eller något sånt. :p

Men kondition har jag kännde jag. Var knappt anfådd när jag nådde den berömda "fängelserakan" (raksträckan som sträcker sig parrallellt med Tidaholmsanstalten kallar jag för det). Då var jag mest inne på att jag snart var klar med runda två och kunde pusta ut hemma igen. :)

Och det är precis det som jag ska göra nu!! Förhoppningsvis går jag ner i varv snart så jag kan sova gott inatt också. Det hade ju varit smart om det kunde fungera någon gång... För det är inte roligt att vara som en duracellkanin till och från hela dygnet...






Ja jösses...så ser ja ut innan ja beger mej ut på "leda". Fokus är inställt från början lixom. ;)





Så läcker att de nästan gör ont!! :D Hmmm... tror att jag är lite småkär i mitt efternamn... :p



Som vanligt (ja, gjorde ju de förra gången....) avslutar ja me musik. Herr Uggla gick på repeat båda varven. Han är ett bra sällskap. Funderar iofs på att ladda ner några fler låtar än just den här till mobilen. För liiite enformigt blev det efter ca 1 timma och 40 min!!




Kommentarer
Postat av: Sölwi

Fängelserakan e ingen hit, de vet ju jag :)) Bara en massa industrier, inte mye vackert att titta på, såvida jag nu inte e ute i trädgården o pötar... ;)

Ja nu förstår du varför jag läser här idag, har haft en tung morgon...:/ Kram

2012-01-17 @ 11:47:43
Postat av: Ida

Ja du får tajma när jag åker förbi ;)

Tack, blir lika glad varje gång jag kan inspirera någon med min blogg. Hoppas att det ger dej styrka <3

2012-01-18 @ 11:16:04
URL: http://volvorullarochjagmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0