Satan i gatan!!

Ja då kom vintern igen då! Förra vintern klarade jag utan större problem, men det var på det berömda håret vissa gånger... Nu snöade det i två dygn, sen sade det PANG!! Min axel är pajj och nu har jag hyperångest över hur jag ska klara mej igenom den här vintern som knappt har börjat...
**********

Jag har som tur är inte så ont men knaprar Naproxen nu... Imorgon blir det en tripp till sjukgymnasten så får vi se vad hon säger om det. Förhoppningsvis dömer hon inte ut mej helt. ;)
Det som är värst är att det kryper i hela armen ända ut i fingrarna... Så sjukskrivning är inte att tänka på ens.!!  Klarar inte av att ligga hemma och tänka på hur obehagligt det känns...
**********


Kan ju inte ha mitella...så det är tejpat i väntan på bättre tider...
**********

Kvällens musikaliska inslag står Bellman för... eller ja, han skrev den...men Stefan o Krister framför den... :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tejpning är bra, men den såg väldigt omständig ut den tejpningen du har, det måste gå att lösa på ett smidigare sätt. =) (Har nog umgåtts med min morbror för mycket, som har gått kurs i just tejpning, och en massa annat med då) Hoppas du slipper sjukskrivning och att det går över i axeln. =)

2011-12-07 @ 21:21:49
Postat av: Ida

ja den va lite provisorisk...gjord av mej själv i brist på annat :p sa te sjukgymnasten imorrn så hoppas ja att ho kan göra de bättre :) tack, de blir nog bra sa du se :) ja är en envis jäkel vet du ;)

2011-12-08 @ 00:16:09
URL: http://volvorullarochjagmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0