Rally i P3, Family Guy och bildäck

Igår kväll kom jag fram till hur mycket jag faktiskt saknar Rally i P3. Jag var åter igen hos "snyggast i kommun" och jag vet inte hur vi kom in på det, men jag tror det var så att vi såg Lars Adaktusson på tv och då kom vi in på låten om hans frisyr. Jag saknar verkligen karaktärer som: "Lotus, Lasse och Ludmilla", "Väderannika", "Gundemannen", "Pekka", "Stojan" och "Robertsson". Det är det bästa man kan lyssna på när man kör bil tex för man blir inte så agressiv i trafiken. :) Resorna till och från uddevalla när jag fick körkort hade verkligen inte varit det samma utan Rally i bilstereon och jag är mer än tacksam för att jag köpte skivorna som de gav ut :)
**********

Annars så sov jag mer eller mindre bort hela gårdagen. Men jag behövde det för jag har inte sovit mer än 3-4 timmar/natt den senaste veckan. Försökte se igenom första säsongen av "Family Guy", men jag sov mej igenom den istället. Får nog se om den igen för jag VILL ju se den!! Kanske kan bli kvällens aktivitet istället för ringleden... Ja, där vaknade latmasken i mej... Men någon helg ska jag ta det lite lugnt också. :)
**********

Jag inser mer och mer hur mycket jag älskar min bil. Och utan däck ingen bil! Jag stör mej mer och mer på att jag MÅSTE åka och slita på mina dubbdäck på barmarken. Men härom natten så behövdes dom! Ishalka och jag kanade ändå nästan rakt in i ett staket... Men jag klarade det eftersom jag visste att det var halt och hade börjat bromsa in tidigt för en gång skull. *Klappar mej själv på axeln och funderar på om jag faktiskt börjat mogna* 
Såg på sommardäcken att dom klarar en säsong till. Gött det eftersom jag inte har så jättestor lust att lägga pengar på det i vår sen...


Gislaved är bra skit, men nu får dom vila. Michelins dubbdäck gör sitt jobb nu. :)


No tires, no car!
**********

Ja ju är det nog dags att ta tag i den här dagen, skövde och julklappsinköp väntar!
Avslutar som vanligt med musikinslag och inte helt oväntat kommer det från Rally i P3. Jag presenterar: Lars Adaktussons frisyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0