Julen kan komma

Ja nu kan julen komma. Jag har packat in min axel i paket och julsakerna som ja orkar me i år är uppsatta. Så nu kan jag släppa den saken iaf. Tur att jag har en snäll pappa som ställer upp när jag knapt kan lyfta armen...
Som tack bjöd jag honom på kvällsmat och vad skulle passa bättre än risgrynsgröt?!
**********



Annars är den här veckan så stressig som den bara kan vara... Ser verkligen fram emot helgen men det är ju några dagar dit. Det enda positiva när det är som stressigast är att då brukar dagarna ha en tendens att gå hyfsat snabbt. Och då blir det helg snabbare!!
**********

Jag har fassnat i ett träsk!! Galenskaparna-träsket!! Lyssnar mer eller mindra bara på musik från dom och kollar på massa klipp. Humor när den är som bäst just nu. :)
Saken är nog den att jag saknar västkusten en hel del... Och så saknar jag M.... MASSOR!! Världens bästa M o hennes två prickar.... Suck... Hoppas vi kan ses lite nu i jul. :)
**********

Ja det här inlägget blev nog lite rörigt... Men hur som haver så har jag iaf julpynat nu:


Snyggaste zebran ever fick lite juleglitter :)
**********

Jaha, så var det dags för dagens musikaliska inslag. Och tro det eller ej, men det kommer INTE från Galenskaparna!! Det är en julsång som jag älskar över alla andra. Luta er bakåt och njut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0