Det lackar mot jul...

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Om sanningen ska fram så har jag helt enkelt inte haft lust för det har varit lite FÖR myket de senaste två veckorna... MEN!! Nu ska jag bara jobba imorgon  och sedan är jag ledig ända till nästa år :D
**********

För en vecka sedan var jag på mitt första och enda julbord. Det var hur kul som helst! Jag har världens underbaraste kollegor i Destination Skaraborg!!!!! Vi var på Wrågården utanför Falköping och där bjöds vi både på Bisonsafari i totalt kolmörker och glögg i Hönshuset. Det var stämningsfullt och mysigt på alla sätt och vis.
Att åka in genom staketet till bisonhängnet var lite som "Jurassic Park-light".


Stämningfullt i hönshuset
**********

Jag har redan förträngt min lilla fyllilylla förra helgen och laddar nu om för juldagens festligheter. Menar, det här KAN ju bara inte bli tråkigt iaf! ;)


Julöl från Grebbestad, äpplen från ICA, tomte med häst från en julklapp från förr och whiskey från canada... Ja, vad kan bli fel här??
**********

Annars har det varit en tuff tid för mej rent hälsomässigt. Kroppen är skitopiss helt enkelt, men det som inte dödar det härdar. Jag står framför ganska stora prövningar men räknar med att jag klarar av det precis som allt annat hittills. Jag har underbara vänner som stöttar mej och just nu behöver jag er mer än någonsin!
**********

Julfirandet har inletts! I eftermiddags firade jag julafton nr 1 hos morsan.


Två små röda luvor i mossan
**********

Nej, nu ska jag ladda om inför veckans och årets sista arbetspass! Som vanligt blir det nu musik. Vi komma vi komma!!!!! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0