3e advent med Grinchen

Ja så var den här helgen också slut. Den har varit precis som mitt liv i största allmänhet, höööga berg och djuuupa dalar. Det finns som vanligt dom som gör det lättare när dalarna är som djupast och det är jag VÄLDIGT tacksam för. Anna och Brita är två av dom, så...tack till er för den här helgen. :)
**********

Helgen har annars präglats av smärta och illamående. Käkar ju smärtstillande för min axel och det tål visst inte min mage så jättebra. Jag som annars har svårt att äta får det helt plötsligt mer eller mindra omöjligt... Inte kul men jag tvingar mej själv så gott jag kan.
**********

Nu är det tredje advent och julen närmar sej med stormsteg!! Trots det har jag inte orkat stressa upp mej något nämnvärt över det. Jag ska ju fira med min familj och det är det viktigaste för mej i år.
**********


Renhornen i hallen har blivit upplysta
**********

Nu är det kväll och efter lite plockande, städande och diskande så intar jag soffan för att avnjuta en av de bästa filmerna jag vet: Grinchen!!
Anledningen till att jag gillar filmen så mycket är Jim Carreys rolltolkning av karaktären. Helt underbar!! Hade jag kunnat hade jag haft honom som pojkvän... Grinchen alltså, inte Jim. ;)


Jag och Thure (sköldpaddan på bordet) njuter av adventsmys och Grinchen
**********

Idag är ingen vanlig dag...så det blir två klipp som avslutning. Det första är den schen som jag gillar allra mest i Grinchen:


Undrar varför han inte får några meddelanden... ;) Hehe!!
**********

Klipp två är ett musikalsikt innslag. Det är en låt som jag tycker är jätterolig men som jag vet att vissa tycker är provocerande. Vad ni än tycker så lägger jag upp den här, varsogoda: Kramgoa Lothar - I en negers skinnkavaj


Kommentarer
Postat av: hjohanna

Ortoligt snögga horn!!! <3

2011-12-12 @ 14:12:44
Postat av: Ida

Jamenellerhuuur!! Vart ska inte juleljusen hänga om i renhornen lixom... :D

2011-12-12 @ 19:27:49
URL: http://volvorullarochjagmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0