IKEA in da Jönköping

Ja jösses vilken underbar dag!! Jag och Johanna flummade loss totalt inne på IKEA!! Dessutom kan jag bli liiite avis på hennes flyt idag... Men tycker ändå att hon om någon är värd det! Underbar människa, känner henne mycket väl!! <3




Hittade la lite äkta IKEAporr bland hyllorna...




Om någon undrar så är detta en bild av mej och Johanna

Ja, efter detta flumm var jag tvungen att koppla ner verksamheten lite när jag kom hem. Detta resulterade i att jag låg helt apatisk och utslagen i soffan i nästan två timmar! Konstigt nog somnade jag inte och det är ju bra eftersom jag hoppas att jag kan sova iaf någon timma inatt.

**********

För övrigt var jag ledig idag. Det där med att vila upp sej lite när man är ledig har jag gett upp för läääängesen! Men till helgen hoppas jag att det kan bli liiite vila iaf. :)


**********

Är otäckt laglig och har sett till att vinterdäcken sitter på bäste volvon. Tack herr Persson för din insats, starkt jobbat!! Känns visserligen lite slöseri med dubben att köra nu eftersom det är barmark nu. Men man vet ju aldrig. En dag knäpper det till och så har vi en meter snö igen, minst!!

**********

Nu är det kaffe i en annan del av Tidaholm... Så jag lämnar er med dagens musikinslag. Den sumerar dagen på ett helt underbart sätt, två timmar i bilen med Johanna är inte det minsta tråkigt! :D



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det är väl lag på det från 1 dec även om det inte är snö va?

Snygg bild på dig och Johanna förresten ;)

2011-12-02 @ 16:45:18
URL: http://aseasyasbreathing.blogg.se/
Postat av: Ida

jo de är ju de... haha tack, vi ble trötta så vi la oss o vila i en korg där en stund :D

2011-12-03 @ 09:26:57
URL: http://volvorullarochjagmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0