Trött tröttare tröttast....

Ja då var det dags att uppdatera er lite om mitt liv :) Själv så är jag ganska så nöjd för tillfället. Jag har ett jobb med arbetskamrater som jag trivs med, jag har min goa lägenhet med världens bästa soffa, jag har min bil o ja har mannen i mitt liv i mitt liv. Ja, det finns inte så mycket att klaga på...förutom en sak... Jag är TRÖTT!!!! Det är ren fysisk trötthet. Det är som om jag förbrukar mer energi än vanligt. Vet inte varför men det kan kanske ha med att hösten och mörkret har tagit över. Jag får tvinga mej själv att vara social med folk utanför jobbet. Det känns inte så roligt men jag orkar helt enkelt inte. Nästa vecka tänkte jag sätta igång lite lugnt med fika på stan med olika kompisar. Sedan kan det bli att åka upp till Strömstad och hälsa på C till helgen. Jag vet att det kommer bli roligt när jag väl är där...men just nu känner ja att vägen är låååååång...
**********
 
Annars har det inte hänt något större... Förutom att jag har färgat håret igen. Jag känner mej snyggare än någonsin!! Hehe!!
 
Jag är inte arg eller sur...bara koncentrerad... :)
**********
 
Nej, nu är det nog dags att lägga sej i sängen och kolla på film tills jag somnar... Ni får roa er med att lyssna på lite go musik från Drängarna som gästar Tidaholm till helgen. Håll till godo!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0