Semester och kärleken till en häst

Ja nu har jag semester. En vecka till att börja med och sedan tillbaka och jobba en vecka men SEN!!!! Då är det dags för 3 veckor på raken!
**********
 
Den här första veckan kommer att tillbringas i Uddevalla, närmare bestämt på Nöthult bland alla mina goa vänner "från förr". Förutom att tjata en massa skit med dom så kommer jag att sitta i stallet och bara njuta av stillheten! Det längtar jag massor efter... Stillhet och lugn...njuta av dagen helt enkelt. Här hemma rullar allt på i samma hjulspår (mer eller mindre iaf) och jag har svårt att varva ner. Nu håller jag alla tummar för att jag ska lyckas varva ner och bara njuta! Måndag till fredag är det planerat att jag ska vara där och ni som har mej som vänner på Facebook kommer troligtvis att få se en bild eller statusuppdatering då och då som skvallrar om vad jag håller på med.
**********
 
Jag kom precis på att jag faktiskt inte vet om min underbara favorithäst i Uddevalla fortfarande lever... Det kommer jag iofs att få reda på imorgon...
Han heter Rollo. Ett av mitt livs största kärlekar... En helt underbar häst som gav mej mitt livs första SM-guld. Om han lever ska jag sätta mej i hans box, luta huvudet mot väggen och lyssna till hans malade tuggande. Jo, jag tänkte passa på medans han äter och då står stilla på ett ställe! ;)
**********
 
Till höger i denna suddiga bild syns jag på Rollo efter vår seger i SM 1995 i Lidköping.
**********
 
Ja nu är det dags för att sova lite så att jag orkar panik-packa det allra sista imorgon innan jag åker. Men tills dess så MÅSTE jag bjuda på gårdagens låt. Håll till godo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0