Skallebank och Family Guy

Som ni säkert märkt har jag haft ett litet uppehåll här igen. Det beror mest på att jag har varit inne i ett matlagnings-stim (tro det eller ej) och inte orkat med att blogga... MEN!! Nu ska jag försöka att skärpa till mej ett tag igen. :)
**********

Helgen har rullat på och jag har njutit som vanligt. Men sedan kom en ny vecka och underligt nog kom det lite ångest med det. Vaknade i morse med rejäl skallebank och kännde mej yr. Yrseln gick över efter någon timma men det gjorde fortfarande ont i huvudet när jag begav mej till jobbet. Nu är det sådär men hoppas att jag kan sova bort det men är mycket skeptisk! Farsan gissade på att stress och spänning är orsaken och att jag troligtvis behöver mer sömn än ca 5 timmar/natt!! Kan kanske hålla med om att det där med sömn vore en bra idé, så det ska jag försöka pröva nu under veckan som kommer. Det är som tur en "normalvecka" som jag har framför mej och det känns mer än ok med tanke på den förra lite mer kaotiska veckan. :)
**********

Jag har emellertid hittat ett utmärkt sätt att koppla av: liggandes på rygg i soffan och titta på Family Guy!



Strax innan jul införskaffade jag säsong 1-10 och nu har jag kommit till nr 6!! SÅ mycket avkoppling det har blivit!! Saken är den att jag oftast hinner se introt och sen somnar jag... Men ingen ko på isen, jag vaknar oftast till precis lagom till sluttexten rullar igång...så jag missar sällan att byta till ett nytt avsnitt. Men jag är lite stolt över att jag ändå oftast lyckas hålla mej vaken under andra gången jag "ser" ett avsnitt...så jag har faktiskt inte missat något. :)
**********

Dagens musikaliska inslag är så klart hämtat från just Family Guy. Ett av de roligaste klippen jag sett hittils :D
Jag skrattar så att tårarna rinner varje gång!! Hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0