Vart tog den här dagen vägen??

Ja det undrar jag lite... Den här dagen började redan kl 7 eftersom jag skulle till Vara och hämta saker som jag köpt på en Blocket-annons. Jo, ni läste rätt...jag har blivit smittad av Blocket-feber. Nu till helgen ska jag gå igenom saker i mitt förråd som jag kan sälja. För det var ju nästan löjligt enkelt!


Dagens kap i Vara!!


Efter det så blev det en intensiv men rolig förmiddag me värdens bästa Stäääjtoil-johänna!! Vi hann med både en efterlängtad "Julle-frulle", en sväng i affärer och tjöööta massa skit i vänthallen på mitt jobb. Inte illa alls :)


Blev inbackad och parkerad när vi var på Ekbergs. En lite finare affär där man iaf borde försöka att uppföra sej hyfsat. Jag lyckades med det i hela 30 min! Allt över 10 min är en bedrift av mej så jag var riktigt nöjd med mej själv efter den upplevelsen. Det resulterade iofs i en liten urladdning när vi var på Konsum... Men det är sånt man får räkna med. ;)


På jobbet var det stressigt men ganska kul iaf. Mycket planering på gång men eftersom jag lever efter mottot "det löser sej" så ska det nog bli bra till sist. Fick ganka mycket uträttat tillockmed.

Dagen har nu avslutats med att jag har fått hjälp att få på mina vinterdäck... Känns inte helt bra att åka dubbat nu när det inte är någon snö ute... Men det får gå... kör iaf lagligt imorgon, det kan ju vara en fördel känns det som.


Så kom vi till dagens musikaliska inslag. Gillar egentligen inte herr Saade, men texten träffade som ett blixtnedslag när jag hörde den första gången. Det är ju så jag känner typ jämt!
Håll till godo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0