Lite lyx i vardagen

Ja då var det ett halvår sedan jag var hos frissan. De som känner mej vet att jag inte går dit varje dag direkt. Det är mer sällan än ofta om jag ska vara helt ärlig. I min värld finns det ju så mycket annat roligt att lägga pengar på... Som bensin!! För den är ju SÅ billig nu för tiden...eller inte...

Hur som helst. Här kommer en snabb redogörelse av mina fyra timmar i frisörstolen. Håll till godo!

*******************************************************


Före bilden: Klockan är ca 8,45 och jag lämnar lägenheten med en sista koll i spegeln på mitt skaaaatebo.





Överhåret har blekts: Efter en timma ser det så här kul ut... Hmmm har blondiner mer kul tro??




En blekt blondin: Eller bara en pippifågelkycklinggul varelse som hamnat lite i ofas när de gäller påskens ankomst...




Kleggo geggo: En rödbetsfärgad gegga har nu kletats in i min hårbotten o de svider som fan. Tur att en är viking och klarar smärtan! Här började tanken på nästa tatuering att göra sig mer än påmind av någon anledning.





Börjar likna något: Ja nu börjar det likna slutresultatet. Tog bara tre timmar att få det så här... En timma kvar...PHU!!




Efter bilden: Hemma igen och slutresultatet blev snyggare än jag vågade hoppas. Tänk att så lite kan göra så mycket! :)

Ja det var min förmiddag. Inte varje dag som sagt. Men vill man vara fin får man lida pin ;)

*******************************************************

Avslutar som vanligt med musik. För att balansera dagens lite mer kvinnliga aktiviteter bjuder jag på:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0