Första inlägget ever, det är stort!

Ja, på allmän begäran har jag nu börjat blogga. Har dessutom kommit på att det är ett utmärkt sätt att få ur sej det man vill när man vill.

Jag är en 30-årig tjej som precis börjat spela rullstolstennis. Det är troligtvis det som bloggen mer och mer kommer att handla om fram igenom. Dessutom komer ni få en insikt i hur det kan vara att leva ett liv med hinder som man inte själv har valt och hur det kan vara att till varje pris övervinna dessa hinder. Min inställning till livet är att ingenting är omöjligt, bara olika svårt att genomföra.

Ja det var en liten början iaf. Avslutar med en bild på det ting som jag älskar allra mest och en låt som ger mej så grymt mycket energi när jag behöver det. :)




Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen till bloggvärlden! ;)

2011-11-28 @ 12:16:11
URL: http://aseasyasbreathing.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar, de kan nog bli bra de här :)

2011-11-28 @ 12:20:09
Postat av: Magdalena

welcome :D

2011-11-28 @ 13:06:31
URL: http://fluffet.wordpress.com
Postat av: Ida

tackar :D är gla att ja har min syster som blogg-backup te ja kommer på hur de hära funkar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0