Fia med knuff

Hade sovmorgon igår.... Det gick ju...som väntat... Jag vaknade första gången runt 5...andra gången runt 6 och när jag hade lagt ner STOR ansträngning så lyckades jag sova riktigt länge...ända till 08.15!! Då gav jag upp!! Men jag unnade mej lyxen att ligga kvar och slapp-glo på tv en timma. Det var inte helt fel det heller. :)

**********

Jobbet gick bra också. Har ju Åsa att jobba med så dagen gick undan som bara hejsan :) Var lite seg precis där runt 16-tiden när jag slutade, men hade ju faktiskt lovat "snyggast i kommun" att jag skulle komma bort till han och tjöta skit och bara vara... :) Och så här i efterhand så ångrar jag det inte!! :)


**********

Kan kanske tala om att jag inte är världens bästa förlorare... Han utmanade mej i Fia med knuff!! Jag förlorade första rundan stort!! Efter det tror jag faktiskt att han lät mej vinna...iaf en av de 4 omgångarna vi spelade... För husfridens skull. ;) Summan av det hela var iaf två av de roligaste timmarna jag haft på hela veckan. Undrar om han vill ha revanch ikväll...??


Spelplanen är laddad för omgång 2...jag låg under med 0-1...spänningen var på topp!!

***********

Nu är det lördag och jag planerar att göra ingenting några timmar nu. Kaffe var en underbar start på dagen. Nu blir det slapp-mode on ända till ikväll :)

**********

Dagens musikinslag kommer från några av mina idoler: galenskaparna!! Har älskat macken sedan jag var liten och kommer nog alltid att göra det. Mycket nöje!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0