Både upp och ner....

Ja nu är livet mest höga berg och riktigt djupa dalar... Igårkväll var livet tipp-topp tack vare en viss person... Det var nästan så att jag dansade på rosa moln när han åkte hem och jag somnade som en liten gris INNAN kl 3.
MEN!! Idag har det mesta gått emot mej. Förutom jobbet... Där gick det bra och det var skönt eftersom jag tillbringade mer eller mindre 6 timmar där (exlusive 30 min lunch och andra ärenden). Jag lyckades äta lunch...UTAN att må illa!! Det har jag inte lyckats med på två dagar nu. Det gjorde mej på riktigt bra humör. Men ack den lycka som varar... Det räckte med att jag kom hem så kom illamåendet tillbaka... Underbart!! Nu känner jag att jag lever igen!! Axeln har börjat göra ont på riktigt nu... Förut kröp det mest och domnade, nu gör det så ont att tillockmed jag drar mej för att röra på mej... Det är stort!!
**********

Nu är det handboll: Sverige - Croatien. Funderar allvarligt på att gå och lägga mej i sängen och kolla. Med risk för att somna... Men då sover jag ju iaf några timmar det här dygnet. ;)
**********

Fick mina första julklappar härom dagen också. Tack bröderna Gunnarsson från Skaune, Sweeeden! :)


En t-shirt med tryck...vackert...eller nja... hehe


"Bite my shiny metal ass!!"

Sista julklappen köpte jag till mej själv. En thermokjol...som en åkpåse för vuxna fast annorlunda!! ;D


Kan nog va bra o ha...när det blir riiiiktigt kallt.
**********


Ikväll känner jag att jag behöver något roligt. Så dagens musikaliska inslag är ett klipp från Sefan & Kristers sommarbuskis som jag och en kompis mer eller mindre kunde varje replik i för ca 10 år sedan!

Se här kommer ROSAMUNDA!! *asg*


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Din första rad i detta blogginlägg känns fruktansvärt klockrent just nu... 24 timmar alla lika dana, day after day - men som jag sa till dig - dom e ju iaf "vid god hälsa" ;)

2012-01-17 @ 12:01:23
Postat av: Ida

Ja ibland är det bra att det händer lite i tillvaron... ;)

2012-01-18 @ 11:18:33
URL: http://volvorullarochjagmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0